The show must go on..

Vaknade tidigt imorse av att jag inte kunde andas igenom näsan, så knarkade nässpray tills jag kunde andas normalt igen o kunde självklart inte somna om så fick gå upp fast klockan bara var typ halv nio -.- Typiskt mig att vakna tidigt på helger, suck..

Gick runt och gjorde ingenting fram till typ kl två för då åkte jag och pappa iväg till ishallen och kollade på "Queen Alice" en konsert med låtar från Queen och teaterspel från Alice i underlandet, Magnus Bäcklund var där och sjöng också, stackarn var jättehes men han var riktigt duktig ändå ^^ Det slutade vid typ kvart i fem eller nåt sånt och sen dess har jag inte gjort något alls.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting alls tills jag tänker sova, om det inte går någon bra film på tv vill säga. Fast, kanske ska ta och kolla på Twilight. Var aslänge sen jag såg ettan nu, såg bara lite småsnuttar från den igår på ettan och blev otroligt sugen på att se den, får nog bli så =)

Och lite onödigt vetande: Jag bet av en nagel förut och nu gör det jätteont :(  haha!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0