Put your hands upp in the air..

Visst är mina rubriker bra? Haha, orkar inte komma på något så tar titeln på den låt som jag lyssnar på för tillfället, idag blev det Italobrothers ^^

Denna vecka var den sista på praktiken, längtat som en galning efter att den ska ta slut och äntligen är den det!

Tisdag:
Kom till stallet, mockade, sopade, fodrade osv och så tror jag (om jag inte minns fel) att vi betade några hästar, jag hade Vardiyah (:'D <3) Hon är jättecharmig, det som gör henne extra speciell är hennes öron. Dom står nästan alltid åt sidorna, som på bilden, jättesött äre ^^

.
Vardiyah :') <3

Onsdag:
Började klockan ett idag, direkt när vi kom dit fick vi byta om till ridkläder och välja en häst som vi ville rida. Eftersom jag är för stor för att rida ponny så kunde jag inte rida Jiggen som jag ville, men valde Gourmet istället, har alltid tyckt att han har sett rolig ut att rida, och så är han så otroligt fin också. Men tänk vad fel man kan ha om en häst, fy vad han var jobbig att rida. Stel som en pinne och det kändes knappt som han rörde sig framåt -.- Knackigt gick det också, men men, man kan inte förvänta sig en välutbildad dressyrhäst när man rider ridskolehäst. Nu har jag iallafall testat honom och det gick suuperdåligt ;P Gick med Angelica på kvällen sen och kollade på lektioner och så slutade vi klockan åtta.

.
Gourmet på bilden, ej jag som rider!

Torsdag:
Började som vanligt, mockade och allt sånt där som vi gjort tidigare dagar och sen så betade vi hästar igen. Hade Vardiyah idag igen och det gjorde inte mig någonting ;) Hihiih, gillar den pollen =)

.
Vardiyah <3

Fredag:
Började vanlig tid, slapp mockningen i ridskolestallet för alla grepar och kärror var tagna. Jippie tänkte vi men då skulle istället dom fem boxarna som ridskolan använder i privatstallet tömmas och desinficeras så vi fick helt enkelt skyffla massa torv osv en evighet istället -.-  Jaja, slutade lunch och åkte med Johanna till Kumla och gick på marknaden en liten stund. Träffade lite folk och hade det trevligt  ^^
---
Jag har insett nu, att jag aldrig kommer att hitta
en sån underbar kille som Jerry, aldrig någonsin!
Det är helt enkelt menat att vi ska vara tillsammans,
för dom gånger det tagit slut så har jag aldrig
kunnat släppa honom, han finns djupt inne i
mitt hjärta, och där kommer han föralltid att stanna.
Han är verkligen världens underbaraste människa!

Jag Älskar Dig <3
---

seyaaa
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0