Funny little world..

Tjo bree..

Orkade inte blogga igår, var så sjukt trött så somna direkt efter BB.
Igår så hjälpte jag mamma och pappa att städa lite här hemma och så städade jag mitt rum också, mycket fräschare nu =)

Idag har jag varit på praktiken, mockade och sånt där tråk som vi brukar göra där nu -.-  Sen fick jag och Johanna i uppdrag att sopa sargkanterna och lägga iordning bommarna i nya ridhuset och man kan väl säga att vi hittar alltid på något att roa oss med när vi har tråkigt x) hahahaha..

Nu är jag hemma, är grymt trött men ska gå ut och gå en sväng innan jag lägger mig. Och får absolut inte somna innan jag sett Big Brother! Haha.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0