26-30 oktober

Inte hänt så jättemycket under lovet..

Måndag - Onsdag
Hemma själv då resten av familjen var till Göteborg för att själva syrran att flytta.. Ridningen på onsdagkvällen gick rätt okej, Tetino lyssnade bra och gick fint i formen tkr jag :) Mkt bekvämare att sitta på han när han jobbar med ryggen >.<  Jag red utan stigbyglar nästan hela lektionen då jag hatar att sitta ner i traven när jag har stigbyglarna, det är otroligt irriterande och så kan jag inte koncentrera mig ordentligt xD  Jag vet inte varför ;P

Torsdag-Fredag
Inte gjort ett skit, tittade på Rosa Bandet galan igår (torsdag) och idag har ja inte gjort nåt alls. Gick upp vid tio och sen så har ja duschat, har väl inte hänt så mkt mer. Vill te Örebro men får se om de går lr inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0