1 oktober

Gud va dålig jag är på att blogga.. Men har iallafall haft praktik i snart två veckor, sista dagen imorgon :/ 
Förra veckan ville jag bara att praktiken skulle ta slut så fort som möjligt men nu är det rätt kul ;P  Fick rida en häst som heter Petite Fleur i tisdags, skrittade bara då hon nyligen varit halt. Igår (onsdag) så red jag först en häst som heter Birk, sen bytte jag med en av ridlärarna och red en som heter Leroy, och sen på eftermiddagen red jag en häst som ska sättas igång efter hälta och han heter Nemo ;P  Idag fick jag rida Leroy på förmiddagen och Nemo på eftermiddagen, kanske blir rida nån mer gång imorgon, hoppas på det (:  Bara imorgon kvar och sen slipper ja att mocka varenda morgon, de ska bli rätt skönt faktiskt xD

Petite Fleur
Petite Fleur ;P

Birk
Birk <3

Leroy
Leroy ;P

Nemo
Nemo ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0