23-27 november

Haft stalltjänst denna vecka :P

Måndag
Idag så gick vi upp vid typ halv sju.. Sov kanske 3-4 timmar för vi råka lägga oss lite sent xP Fodrade i stallarna vid sju och sen åt vi frukost.. Börjar ju inte förrens tio på måndagar så vi gick tebaka te rummet efter frukosten och sen så gjorde vi typ ite så mkt förrens vi började. Hade redan tagit på mig linserna så kunde inte lägga mig o sova igen >.< Hade idrott sen men ja var inte me, promenerade ist(haha).. Efter lunch vare trafikgrejjset, gjorde inget där .. Jag vet att jag är duktig -.-

Bäbisen blev sjuk under dagen, nån tarm hade hamnat runt mjälten och då blev han jättedålig :/  Var nere till honom en gång i timmen till typ halv ett på natten..

Tisdag
Mådde inte bra alls idag men gick till skolan på morgonen iallafall.. Var i ridstallet på förmiddagen och hade sitsträning på Emilia, gick jättebra :)  Men mådde som sagt inte så värst bra så efter lunch sjukanmälde jag mig och senare under dagen åkte vi in till Örebro för vi skulle handla.. Träffade Musti på Krämaren och satt där en liten stund o pratade lite :)

Onsdag
Idag råkade vi försova oss, gick upp fem i sju och hästarna ska fodras kl sju. Fick slänga på sig kläderna och sknda sig ut i stallet. Mådde inte bra alls så sjukanmälde mig och sen gick ja o la mig igen, Johanna och Mimmi också.. Vaknade vid tjugo över elva så vi gick och åt då och sen åkte vi in till Örebro för att handla igen och sen så åt vi och sen åkte jag hem till Hallsberg för att rida. Hade Dasty på lektionen och vi red barbacka. Han var helt jävla underbar :D Gick asabra men att ha två sitsträningslektioner två dagar i rad är inte så skönt för musklerna xP  Har världens träningsverk >.<  Åkte tillbaka te skolan sen o hade roligt me tjejorna :D

Torsdag
Dagen har inte varit bra alls, allt var typ bajs o så skolkade jag också så har världens dåligaste samvete nu :/

Fredag
Bästa dagen på hela veckan :D Bruksstallet på förmiddagen, körde Farai me Sabina och det gick riktigt bra :) Mycket bättre än va de gick förra gången jag körde honom :P

Efter lunch hade vi etologi men Sofia var sjuk så vi gick ut och började göra iordning stallarna. Mimmi åkte vid typ tre och jag och Johanna blev klara med allt runt fyra. En timme tidigare än stalltjänsten ska hålla på till :P

Bytte om i skolan och sen åkte vi in till stan, bytte buss och åkte te Vivalla för att ja skulle träffa Musti ;P Ojojoj säger jag bara, jag smälter typ :$  Vi gick runt lite där o sen var vi hos hans bror en liten stund. Ja satt bara o skratta hela tiden xP Kom hem vid typ nio och jag var så himla trött så ja tror ja somna direkt när ja la huvudet på kudden..  Jag är så otroligt jävla kär så de finns inte :D  Hoppas verkligen att det här kommer funka, för jag tror inte jag klarar av att förlora de här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0