2-6 november

Måndag
Skolan:
Hände väl inget speciellt idag, hade idrott men var inte med på den, satt o kollade på istället.. På montén så red ja Axel ett varv på slingan, fick rida två om vi ville men örkade inte just då så ja o Mimmi red tillbaka te stallet istället..

Tisdag
Skolan:
Ridstallet på förmiddagen, red Orup och han var bäst som vanligt <3  Red utan stigbyglar nästan hela lektionen och han var asduktig ^^, Älskar den pållen asamkt <3  Han är min lilla bäbis! <3

Onsdag
Skolan:
Bruksstallet på förmiddagen, tömkörde Midar och de gick väl sådär i början, han började lyssna ordentligt mot slutet. Hästkunskap efter lunch, gjorde två av instuderingsfrågorna vi har till ett prov o sen kom Sia och hade mentorstid så vi slutade lite tidigare..

Hemma:
Ridlektionen gick asadåligt, ramlade av två gånger varav den ena så gjorde ja illa mig rätt mkt. Men satt upp igen och skulle rida igenom banan från början, åkte av på samma hinder men landade på fötterna. Satt up ännu en gång och klarade mig igenom hela banan utan stopp men hade asont i den högra axeln för de var den jag tog emot me när ja ramlade av..

Torsdag
Skolan:
Idag har de varit en tråkdag i skolan, idrott första timmen men kunde inte vara me för ja hade så ont i axeln.. Lektion me Bertil sen, gjorde faktiskt lite grann, men de va inte mkt >.<  Efter lunch hade vi svenska me Eva, skulle haft Bertil men Eva var sjuk i tisdags när vi skulle haft henne så fick henne nu istället -.-   Gjorde inget på lektionen typ, lyssnade bara på Eva, lr nä, de gjorde ja nog inte heller xD   Hästunskap efter de, Sofia mådde dåligt så vi fick sluta tidigare.

Fredag
Skolan:
Bruksstallet på förmiddagen, gick bredvid och ledde Troja när Ulrika tömkörde på volt o sen så ledde ja henne när Olof tömkörde bort till gödselstacken när dom andra skulle tömma skiten ur containrarna. Riktigt duktig var hon (: Etologi efter lunch, skrev typ svaret på första frågan på nå papper vi fick o sen hann ja inge mer för ja satt o rev sönder ett A4 papper till små, små bitar innan ja började.. fråga mig inte varför jag gjorde de, fick bara lust att ha sönder något och då fick de bli ett papper >.<


De var min vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0