Torsdag..

Var på Fornaboda idag då, ville inte med egentligen men var tvungen så had eju inget annat val..

Hade hand om ponnykörningen och ledde Info och Häggen och sen så körde jag Häggen lite också ^-^

Två av ungarna, killar, kallade Häggen för hästjävel, snacka om att jag blev sur då!  Och så vare en dryg liten kille som sa, "Men vafan, jag ser inget. Flytta på ditt feta arsle" till mig och ja blev skitarg men ja kunde ju inte direkt gå bak till han och kasta av honom så var tvungen o låtsas som ingenting!!

Asäcklig mat vare också, nån konstig pastasallad och vitlökssås, bajsäckligt! Jag vet, jag är inte så värst positiv just nu men det finns anledningar till det!!!!!!!!!!!!!!!

<33
Häggen <33  Tog den idag på Fornaboda ;P  ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0