Torsdag

Kopierar texten ja skrivit på bdb som ja brukar göra xD  Orkar inte komma på nå annat o skriva här xD

När ja kom till Lindhult i morse så släppte vi först ut privathästarna, tog Mums och Compliment idag igen.. Sen så mockade jag och Göran hela stallet på en timme typ, ja mockade 5 boxar och 3 spiltor, och dom har 14 hästar plus en privathäst att mocka åt xD  Göran mockade 7 boxar, stackar'n som fick göra så mkt xD  ja lata mig typ xD  Efter att mockningen var klar så gick ja in i sadelkammaren och smörjde Julis träns ;P  Sen tog ja en paus och sen smörjde jag Canesse träns, Lincolns träns och Kluks träns.. Sen gick ja och åt och satt i typ en timme och läste i en tidning och tittade ut på hästarna som dampade runt i hagen utanför xD Dasty gick och muckade med alla ju ;P

Efter att ja ätit så gick jag upp och smörjde ytterligare ett träns, Leos blev det.. Efter de så hällde jag upp krafft åt alla pollarna medans Göran la in hö.. Och sen så smörjde jag ett träns till xD  Vilket liv jag har va xD  Blev Giscos som ja smörjde, dom andra var ju liksom skitstela, gick inte att få upp spännena så ja sket i dom xD  Tar nog kanske Dastys på måndag, får se :P

Efter att vi fikat så frågade Eva om jag kunde rycka Dastys man, hon ville att han skulle ha kort, typ en handflata bred lr nåt sånt xP  Jag är inte så värst bra på att rycka manar xD  Började idag, blev inte klar så ser väldigt fult ut, mobba inte xD   Tog bara typ 2 lr 3 centimeter idag, ska tas en massa mer xD


Dastys man när Eva hade ryckt lite vid öronen :P


Dastys man när jag inte orkade rycka mer xD Mobba inte, vet at

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0