Tisdag..

Lika tråkig dag som igår fast flummade kanske en aningen mer idag xD  Satt vid biblioteket på alla lektioner och gjorde typ inget, sista lektionen jobbade jag faktiskt men det var ytterst lite xD

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro ang. Grönis, vissa verkar ju vara bombsäkra på att han har en tjej men själv säger han att han inte har det :S  Bajs vad det här med kärlek kan vara jobbigt :/

Imorgon har vi djurkunskapsprov och jag har inte läst på något alls, jag är så duktig jag vet xD

Ska iväg och rida om en stund, inte på humör för det alls. Har ont i huvudet och magen och så är jag på dåligt humör.. :(


Egobild xP

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt niice! hett.. sexigt

2009-05-07 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0