Tisdag :P

Började kl sju, kom dit prick sju faktiskt, lite kul xD Haha nej egentligen inte men ändå xD
Mockade två boxar, halm har dom och de va fanimej riktigt jobbigt :O Inte mockat halm på asalänge så var helt slut efter bara två boxar xD  Tur att Sven hjälpte till, annars hade de aldrig blivit klart xP Sen kom "Uppe med tuppen" gruppen och red och då mockade vi dom boxarna som deras hästar stått i, tog tre boxar då xD Jenny från min gamla grupp på onsdagar var med och red på morgonen så pratade en massa med henne ^^  Kul att få träffa henne igen, var länge sen ;P  Kom överens om att båda vi ville att ja skulle gå tillbaka till deras grupp, den är så mycket bättre och roligare än min nuvarande :P Visst, den kanske är lika bra som den på onsdagar men jag trivdes mycket bättre i Jennys grupp, dom pratar ju iallafall med mig under lektionerna ^-^

Tog lite kort på dom hästarna som gick ute på betet på morgonen, blev inga bra bilder men lägger upp dom ändå xD Tog lite kort efter ridgruppen också på dom andra hästarna som hade fått gå ut då xD

Löshoppade Sangria, Molly och Chrisandra sen ;P  Gick jättebra, Molly var skitduktig för att bara ha gjort det en gång förut. Den här gången hoppade hon iallafall över hindrena istället för o kliva med ett ben i taget som hon hade gjort första gången xD Sen så skurade jag väggen där tränsen hänger och bytte sedan ut alla namnlappar ovanför tränshängarna. Sedan städade jag ur alla rykthinkarna och la i lika många borstar i varje, lär väl se likadant ut som de gjorde innan imorgon men ändå xD Sopade sadelkammaren sen och de dammade skitamycket, höll på att kvävas därinne xD
_________

RIDLEKTIONEN

Lektionen gick suuuuuuuper braa :D  Är skitnöjd..

Gisco var som vanligt rätt seg och så ville han inte riktigt att jag tog i honom överhuvudtaget men en bit in på lektionen blev han jättebra. Gick inte i form men vad gör de, huvudsaken är ju att han gör det jag vill iallafall ^^ Det som gick allra bäst var ju galoppen, vi red utan stigbyglar och man satt jättebekvämt på hans rygg xD Galopperade hela två och ett halvt varv i ridhuset utan att bryta av till trav en ända gång :O Måste vara rekord för Gisco xD  Haha nej men jag är iallafall suupernööjd med lektionen ;P  På söndag så ska jag tävla, kan ni gissa vilken polle jag ska rida?? :P


Gisco ^^  Tog bilden imorse ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0