Söndag

Söndag ida då.. Inte gjort nåt speciellt idag heller, satte mig ner och tänkte att jag skulle börja med svenska/djurkunskaps arbetet som skulle varit inlämnat för typ två veckor sen men jag upptäckte att jag glömt pappret i skolan.. Jag är så duktig.. -__-    Nu ska jag nog titta på film igen, vilket jag typ gjort hela helgen xD  Har tittat på Shrek två gånger sen så har ja tittat på Tzatsiki, Morsan och Polisen och I am Legend och så tittade jag på Spirit igår xD  Aja nu ska ja draa ;P


En kompis häst fick ett litet hingstföl imorse ^^,  Skitsöt är han ^-^

Kommentarer
Postat av: Emma

han är så förbannat söt så jag tror jag dör :D

2009-05-03 @ 22:27:20
URL: http://knubbensidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0