Ridlektionen..

Ja vad ska man skriva..det gick SKITDÅLIGT!!

Bajs vad jobbigt det var idag, hade Dasty som vanligt och vi hoppade lite grann, ingen bana utan bara två kryss på typ 50 cm -__-   För det första så var Dasty allmänt seeg och ville inte alls lyssna på mig, när jag väl fått fart på han ja då ville han inte hoppa. När jag hade både fart och lyckades få han att hoppa så tvärstannade han efter hindret istället och så höll vi på och bråkade ett tag innan vi slutligen kom över dom båda någolunda bra xD Var nära att ramla av en gång då han tänkte att han skulle springa förbi staketet och ut i den stora paddocken men han ångrade sig i sista sekund och tog ett skutt åt höger in på spåret igen och jag höll på att fortsätta rakt över halsen på han xD 


Tycks om den snygga färgkombinationen xD  Grå/blårutiga ridbyxor och grön/gråa strumpor xD


Dasty innan lektionen ;P  Han är rätt sööt faktiskt ^-^


På ryggen ^-^

Kommentarer
Postat av: Emma

kul manen såg ut xD

2009-05-12 @ 22:22:10
URL: http://knubbensidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0