Onsdag

Mattenationella del 1 första lektionen.. Gick skit på fråga 1-14 men fråga 15 tyckte jag var rätt enkel xD  orkade dock inte sitta och klura på den sista punkten på den uppgiften för min hjärna är fullproppad med en massa annat..

Mått dåligt hela dagen idag, har ont i huvudet och jätteont i halsen. Jag slår vad om att det är Rajan som har smittat mig, jag var minsann inte sjuk i måndags men nu är jag helt plötsligt förkyld. Det måste vara han för han är ju typ halvsjuk så!!

Efter lunch så klarade jag inte av det mer, började gråta.. Kände mig skittöntig men jag kunde inte hålla tillbaka tårarna alls :/ Dom bara kom.. :'(

Jag, Wallo och Palmen gick och letade efter syo-Eva på sista lektionen men vi hittade henne inte så vi satt och slappade utanför lärarnas fikarum istället för att sitta och göra rester i klassrummet..

Nu orkar jag inte skriva mer, somnar typ när som helst känns det som.. -__-


  :'(

Kommentarer
Postat av: Emma

nej vad blomman har vissnat :(

2009-05-13 @ 18:04:00
URL: http://knubbensidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0