Onsdag ;P

Började 7 idag me ;P 

När jag kom dit så släppte vi först ut privathästarna, jag tog Mums Mums och Compliment. Sen så kom det 6 st från ett behandlingshem i Örebro som red, dom hade typ aldrig ridit förr, såg skitkul ut xD Och jag stör mig så in i norden mycket på att Sven säger Datsy till Dasty xD

Aja, när dom red så mockade vi på en halvtimme, de brukade typ ta en timme annars sa Sven ;O  Sen släppte vi ut dom hästarna som dom ridit på i hagen och sen så fika vi lite.. Kmr inte ihåg allt ja gjorde idag men innan jag åt, typ kvart över tolv, så tömkörde jag och Eva först Sangria (På bilden) och sen Molly ;P  Gick bäst med Molly, henne fick jag tömköra helt själv :P  Första gången jag gjorde de tror jag xD  Sen tog vi in alla hästarna i stallet så att dom fick mat och sen fick ja äta själv, typ fem i två :O  Var vrålhungrig kan ja säga!

Efter att ja hade ätit så gick jag upp till sadelkammaren och smörjde Mollys och Sangrias träns och sen åkte jag hem xP  Gosade självklart lite me Robina innan jag åkte <3


Sangria innan vi skulle tömköra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0