Onsdag :D

Dagen började sådär, hade prov i djurkunskap och jag trodde det skulle gå åt skogen eftersom jag inte läst på något alls. Fick VG vilket jag blev väldigt förvånad över, hade praktiskt prov sen, skulle peka ut skelettdelar på en av ponnierna, hade alla rätt tror jag ^-^  På lunchrasten så trodde jag att jag hade gjort bort mig totalt, usch vad jag kände mig elak alltså xD  Gick upp till biblioteket på nästa lektion för att jobba men jag gjorde inget, satt utanför och ja, skrattade typ xD  Sen så gick jag och Wallo till M-huset för att jag skulle prata med Rajan, satt i ett litet rum tillsammans med han, Wallo och Jusef. Blev väl inte så jättemycket sagt men lite iallafall.. Sen så gick vi ner till klassrummet men typ inga var där så vi gick upp till bussen och då kom Rajan och Jusef också. Rajan satte sig bredvid mig på bussen och efter typ 2-3 minuter så frågar han mig om han får hålla min hand och jag blev så glad så jag kunde inte säga något utan var tvungen att nicka istället och så log jag skitmycket. Pratade lite under bussresan och när vi skulle säga hejdå på resecentrum så kramade han mig ;D  Snacka om att jag är glad nu alltså :D  <333


Suddig bild men dom flesta fattar nog vad det är på den xD   <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0