Måndag -__-

Tråkdag som vanligt, bara en massa skitlektioner hela dagen och jag har inte gjort ett piss på en endaste lektion, men jag orkar fan inte bry mig, jag slet så mycket i höstas så jag är helt slut nu...  Mattenationella första delen nästa vecka, det kmr gå sååååååå dåligt för mig alltså :/  Andra delen veckan efter och det kmr gå lika dåligt de..  Måste fixa APU plats också, inte gjort det än och vi ska ha det vecka 22-23.. Jag är så duktig som verkligen anstränger mig.. NOT  -__-

Orkar inte skriva mer nu, kanske skriver lite mer imöra istället xP


En otroligt snygg klänning som jag vill ha till avslutningen men den satt inge bra har många sagt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0