Lördag -__-

Idag har det inte hänt ett skit..  Har legat i soffan med datorn och tittat på tv, kul liv va? -__-

Och jo, jag har MÅNGA anledningar till att vara på dåligt humör!!  Du borde ju kunna lista ut några iallafall!!!! Och det har inte bara med dig att göra, det finns andra grejjer som gör mig på dåligt humör också!

Redigerade lite bilder ifrån ridlektionen i tisdags, lägger upp en här ;P

Just ja, nästa vecka och veckan efter så blir de ju APU på ridskolan, ser inte fram emot de eftersom jag inte tkr det är speciellt kul där men hade ingen APU plats så tog de som låg närmast mig där jag bor.. Kanske blir sommarjobb där i tre veckor också, kul att vara på samma ställe 5 veckor ir ad plus att rida där en gång i veckan -__- NOT!!


Gisco och jag i tisdags ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

har jag nånsin sagt att det bara har med mig och göra? nej, så sluta säg det.

och är du så feg så du inte vågar skriva/säga till mig istället för och skriva på din jävla blogg? moget! moget! MOGET! herregud!

trodde du var bättre än så faktiskt.

2009-05-23 @ 18:25:04
URL: http://knubbensidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0