Lördag -.-

Tråkdag som vanligt.. Inte gjort något speciellt idag heller, tittar på Shrek just nu. Såg den igår också men var tvungen o se den igen för den är så himla bra xD 
Jag längtar faktiskt till skolan just nu, har typ aldrig hänt men där finns iallafall någonting att göra om man jämför med den här ruttna hålan   -__-
Imorgon ska jag nog åka ut till Micha, har inte varit där på en vecka och jag saknar min lilla tjockis <3
Nu ska jag fortsätta titta på filmen ^-^
// Fladdris x)


Min lilla vovve Geisha <33  ^-^


Bild från igår ^-^


Bild från igår ^-^

Kommentarer
Postat av: Haag

Du skulle ha åkt till travet med mig :(

2009-05-02 @ 16:45:55
URL: http://ehaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0