Fredag..

Idag var ja me Johanna till Karlslund ;P Kopierar från bdb som vanligt x)

Var otroligt mycket roligare där än på Lindhult fast Lindhult är mkt mysigare xD
Först så släppte vi ut hästarna, sen mockade jag och Johanna D-ponny spiltorna och sen så kmr ja inte ihåg va vi gjorde xD  Gjorde la nånting xD

När vi hade ätit klart på lunchen så satt vi i cafeterian själva och så kommer de upp nån och frågar efter stallpersonal för de sprang hästar lösa xD  Vi sprang ner och då var Barcelona, Michelle, Samira, Prince, Petite Fleur och Oliver lösa :P  Petite och Oliver var kvar inne i stallet medans dom andra sprang runt ute på stallplanen xD Jag tog in Petite igen och Johanna jagade runt ponnyspiltorna för o få tag i Oliver men han gick in själv tillslut xD  Tog in Michelle sen :P  Ingen av dom hästarna hade blivit fastsatta efter att dom kommit in ;P  Duktigt xD Jag satte fast alla D-ponnier när dom kom in och alla dom stod kvar när dom andra hade rymt xD  Både storhästar o en B-ponny men ingen D xD  I'm the BEST :D xD

Sen fick vi sluta tidigare, Johanna gosade en stund me Denver som låg och snarkade inne i sin box xD  Sen så gick vi ner till beteshagen och tog kort på dom hästarna ^^,  Jag fick en ny kompis, Copico :)


Jag och Sputnik ^^,   Foto: Johanna Wallo, med min kamera ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0