Fredag..

Var inne på travet idag.. Gjode först stalltjänst och det gick rätt segt tyckte jag men det blev väl klart relativt snabbt.. Körde sen och jag körde Axel med Lena. Han var skitstark det andra varvet på slingan så är helt slut i armarna.. Jag tycker verkligen inte det är kul att köra längre :/  Alla andra satt säkert och pratade om lite vad som helst och om hur dom körde osv under tiden vi gjorde det idag förutom jag för jag satt och sa nästan ingenting, koncentrerade mig bara på hästen och hoppades att vi skulle komma tillbaka till stallet...

Väl tillbaka på skolan så gick vi till hygien och bytte om och sen upp till matsalen. Wallo kom också så jag slapp åka buss själv xD  Lr jag blev ju inte direkt själv, Rajan satte sig bredvid mig och vi höll handen som vanligt ^-^   Så gullig han är alltså :)  Han frågade mig om jag ville hitta på något vid tre idag men dumhuvud som jag är så sa jag att jag inte visste hur jag skulle komma till Örebro igen.. Det är ju förfan bara att ta tåget men tror ni jag tänkte på de då??  Nej de gjorde ja inte xD  Bajs vad sur jag är på mig själv!!

Och just nu sitter jag och luktar på min hand för den luktar Rajan <3 ^^,


Mimmi tog bilden igår ^^,  Jag vet att jag står långt ifrån men tänkte inte på de just då xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0