9 juni

Idag så sov jag till halv ett.. Suttit vid datorn och spelat spel typ hela dagen.. Tittade på Twilight inatt, såg den i fredags natt också ;P  Och så tittade jag på den nyss, så tre gånger hittills, lär bli fler innan jag lämnar tillbaka den till Louise (x  Älskar den verkligen, och Edward är skitasnygg har jag kommit fram till xD  Lr, han heter ju Robert men ändå xD

Just nu sitter jag och tittar på "Paris Hilton's My New BFF". Repris tror jag för har inget minne av att det har gått på tisdagar förut..

Imorgon är det sista ridlektionen innan sommaruppehållet..På ett sett så längtar jag för efter lektionen så slipper jag Gisco under hela sommaren xP  Men så känns det ändå tråkigt för jag kommer inte få rida förrens ridlägret typ, och det är ju 2 månader dit, kommer ju ha glömt bort allt när jag kommer dit.. Åker väl av som jag gjorde förra året, men får skylla på att jag har så otroligt dålig balans så jag sitter nästan aldrig kvar när jag rider barbacka xD Och så har jag heller aldrig gjort voltige förut och när ja väl kravlat mig upp på Laban själv så åkte jag av på andra sidan xD Glömde hålla i mig, dum som jag var xD


Bild från utställningen i lördags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0