20 juni

Idag har farmor och farfar varit här.. Firade min födelsedag, fick ett filter till kameran, godis, presentkort på en ridhjälm och så lite kläder :P  Fick ju min dator i för tidig födelsedagspresent så fick inte så mycket annat men det gör inte mig något, önskade mig inget typ xD  Måste in till Örebro nån dag också och köpa Twilightböckerna :P MÅSTE ha dom två sista xD  Blir helt galen om jag inte får läsa snart xD

Jag har ont i magen, har nog ätit alldeles för mycket onyttigt idag xD Tittar på någon film på fyran nu me Angelina Jolie.. Just ja, såg Twilight igår för tionde gången.. Nu får ja inte titta en gång till för om ja gör de så måste ja titta ytterligare en gång till, tvångstankar ni vet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0