16 juni

Idag var jag med Johanna ut till en häst som hon har börjat hälpa till med ^^,  Den heter Falibra och är ett halvblodssto född 94 tror jag (:  Hon red lite men efter som Falli hade lite damp så ledde vi henne mest xP  Sen så red hon i hagen och då var hon så duktig så :)

Tog lite kort på Folkatorps ponnysarna innan vi åkte hem och när ja kom hem så såg ja att mina Twilight böcker hade kommit, då blev jag glaaaad :D   Sen så hade ja fått mina betyg också, tre VG och fyra G, rätt nöjd men kunde ju ha fått högre i två av G ämnena om ja hade ansträngt mig lite..

Började läsa första boken typ när ja hade kommit hem och nu har ja bara några sidor kvar xP  Bajs va den är bra, mycket bättre än filmen :P  Längtar tills jag börjar me tvåan (:


Johanna och Falibra ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en fin häst!

2009-06-19 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0