15 juni

Höll nästan på att glömma o blogga idag.. Tänkte stänga av datorn och då kom ja på de xD  Fast, jag har ingen aning om vad jag ska skriva, inte hänt något speciellt idag så..  Somnade vid typ 4 halv fem inatt och sen så vaknade jag vid ett. Tittade på film, Step Up 2 lr va den hette på teve och sen så satt jag vid datorn, ovanligt va -__-  Inatt tittade jag på Twilight med lillsyrran och hennes kompis, blev nionde gången för mig.. Nu måste ja se den en gång till xD  Är typ lite udda så ja måste se den ett jämt antal gånger, annars blir de otroligt störande xD Fixat bloglovin ikon nu så jag tycker ni ska bevaka min blogg ^^,  Fast, jag förstår om ni inte vill för jag är nog världshistoriens tråkigaste människa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0