13 juni

Jag glömmer bort att blogga så om nu någon följer min blogg, vilket jag inte direkt tror, så får ni ursäkta. Ska försöka bättre mig :P

Har tittat på Twilight två gånger till sedan jag bloggade sist, den är ju för jävla bra alltså, LOVE IT!! <333  Har beställt dom två första böckerna nu också, kommer väl någon gång nästa vecka lr veckan efter de ;P  Läängtaar :D  Dom andra två böckerna önskar jag mig i födelsedagspresent, fyller ju om 11 dagar ^^,  Grattis kanske? (:

Jag vill rida, blir ingen mer ridning förrens den 1:a juli då jag ska me ridskolan och bada med hästarna vid Tripphult. Sen blir det ridläger den 1-8 augusti med Mimmi ^^,  Hoppas jag får min älskade Romino igen (:  Fast, skulle inte bli ledsen om jag fick typ Amira, för hon verkar jättehärlig att rida ^-^  Bara jag inte får Boccacio så är allt bra xD  Bajs va jag inte gillade den hästen xP Slänger in en bild på Romino från lägret förra året ;P


Finaste Romino <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0