7 juli

Det var ett tag sen jag bloggade.. Har inte orkat och sen så vet ja inte vad jag ska skriva heller.. Åkte hem från jobbet vid nio idag för jag hade riktigt ont i magen, har fortfarande inte gått över och klockan är två på natten. Blir nog inte jobb imorgon heller, eller rättare sagt det blir INGET jobb imorgon. Klockan är liksom två, måste upp klockan sex om jag ska åka och aldrig att jag kommer klara o jobba i 8 timmar när ja bara sovit i typ 4 timmar -__-  Gud vilken ointressant text de här måste vara, förstår inte ens varför ja skriver.. Men aja, har iallafall tråkigt nu, kan verkligen inte sova. Får väl läsa lite i Twilight boken, just ja, fick ju den tredje boken av min storasyster i söndags och har läst halva nu ;P  Men har bara läst typ en halvtimme om dagen eller så, därför har ja inte kommit längre.. Nu blev de sådär ointressant o läsa igen, ursäkta xD

Jag vill till stallet ;O   Funderar på att åka förbi Micha till helgen då ja ska till Örsta på ponnyhoppningarna, måste ju få träffa mitt lilla monster snart, över en månad sen sist :/


Min älskade Michelin <3 Saknar dig så otroligt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0