23 juli

Städade i klubbstugan idag, ska fortsätta imorgon. SLutar vid lunch då o sen är jobbet slut :D  Sven fixade avgasröret på min moppe idag också så det finns ingen risk att de ramlar av nu >.<  Och så hällde han i ny olja också men tror de va fel för när ja skulle åka hem så gick de itne o få upp den i mer än 40 km/h. Imorse gick den liksom i 50 km/h så xD  nåt fl vare.. Pappa bytte olja när han kom hem från jobbet, sen så rengjorde vi luftfiltret eller va de hette, för de va jätteskitigt och de skulle man tydligen göra ofta xD  men ja har aldrig gjort de sen ja fick den 2007 :O  xP  Sen skulle vi byta tändstift också men vi hitta inte vart de satt så tar me de te jobbet imörrn så får Sven fixxa ^^,   Samma me centralstödet som ramlade av i höstas xD  Sen runt halv nio på kvällen så gick ja ut och tvättade moppen för de har ja inte gjort sen 2007, dagen innan jag körde omkull så har varit livrädd för o tvätta för ja tror att ja kommer köra omkull dagen efter då xD hahahah xD  Aja, nu orkar ja inte skriva mera, blev lite mera text idag än vad jag brukar skriva men är på skrivhumör ;P  Nu ska ja gå o norpa "Twilight; Så länge vi båda andas" från Matilda för hon snodde den från mig när ja duscha :O  xD

So loooooong >.<   <33


Mums Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0