14 juli

Idag har jag och Göran städat privathäst delen samt Canesse och Dastys boxar. Har skurat och skrubbat hela dagen, är helt slut i armarna.. Imorgon ska vi ta på Viricon lr va de hette för dom har haft ringorm där.

Var uppe till hästarna och tog på något medel i Kluks man eftersom hon får eksem, kliar så mycket så hon får stora sår på kroppen. Men det såg jättefint ut nu, hade bara lite vid manen kvar.



Kluk Kluk ^^,
___

Orkar inte me att ha ont längre, för tillfället har jag en himla stor lust att kapa av benet ovanför knäet så jag slipper ha ont. Det gör inte så värst ont när jag går utan det är när jag sitter still som det kommer och det gör så otroligt ont så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Använer ett knäskydd, blir lite bättre iallafall men mamma ska ringa till vårdcentralen, ingen aning om vad jag har gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0