14-18 december

Har inte haft ork till o blogga så drf kommer inte förra veckans inlägg förrens nu..

Måndag
Tråkdag, gjorde inte ett skit i skolan.. Åkte tidigt fast jag hade sovmorgon, var inte me på idrotten och sket i att gå på de individuella valet så lärarna kmr väl va lagom glada på mig sen.. Men orkar inte bry mig.... Var på stan me Johanna en stund o sen hälsade jag en snabbis på Musti innan vi åkte hem.

Tisdag
Var i ridstallet på förmiddagen, vi red ut i snön och jag hade Bella.. Klart att ja skulle få den jag tycker minst om -.- Gick bra när vi red ut, sen skulle vi rida lite på körplan för de va nån som skulle ta kort på oss och sen kmr kanske bilderna hamna på busskurerna inne i stan.. Bella började iallafall cepa som en galning helt plötsligt, typ småbcka o höll på.. När vi var påväg tillstallet så fick hon ett tokryck som Karin kallar de igen så ja fick hoppa av för Karin ville inte att ja skulle göra mig illa, Bella håller nämligen inte koll på sina ben och bryr sig inte ifall hon går omkull eller inte.. typ... Hade svenska efter lunch, tittade på nån film men orkade inte se hela så tog halv tre bussen in till stan, träffade Musti o sen åkte ja hem..

Onsdag
(Den här texten har ja kopierat från bdb, orkar inte skriva ny..) Skulle varit i bruks på morgonen men ja stressa som en galning för o hinna me tåget i morse så ja glömde ta me kläder o allt.. Så satt o klassrummet o jobbade me rester tillsammans me Johanna hela förmiddagen :P  Efter lunch hade vi hästkunskap, fick tillbaka hästkunskapsprovet som ja gjorde om förra veckan och fick mycket riktigt IG igen -.-  men ja kunde ju inte ett piss..  Aja, har fått me mig provet hem nu och ja måste ha minst 95 % rätt för att få G, ska lämna in imorgon.. Fick tillbaka etologiprovet också, IG även där men de var ju inget nytt, visste att de gick åt skogen.. Riktigt mycket åt skogen också.. Haha 11 poäng fick ja av typ 26 lr va de va.. o de va bara på G delen, de ma en massa VG o MVG frågor me men dom sket ja i.. Känner att ja bryr mig så otroligt mycket om skolan.. NOT!...

Mentorstid efter de, Sia pratade lite o sen sluta vi vid typ halv fyra lr nå sånt, kmr inte ihåg..

Kom hem vid typ tjugo i sju, åt o sen bytte ja om o åkte te stallet. Kom lite senare, typ halv o de önskar ja att ja inte hade gjort.. Man fick nämligen välja mellan några hästar o dom som fanns o välja på var Chrissan, Tetino, Lincoln, Kluk, Dasty och Leo.. Men alla andra i min ridgrupp var redan där och hade valt alla bra så de va bara Leo o Tetino kvar, dom jag inte tycker om -.-  Tog Leo för jag har ridit Tetino så mkt den senaste tiden, över ett år sedan jag red Leo sist.. Gick iallafall sämst, länge sen de gick så dåligt på en lektion.. Han på bilden, han var inte så värst glad, stod me öronen bakåt och såg allmänt tjurig ut.. Han gjorde värsta bakutsparken när ja skulle fatta galopp en gång också, tjurgubbe är han.. -.-

Torsdag
(Också kopierat från bdb..) Dagen började inte bra, när ja kom te station imorse så var tåget försenat så de skulle inte gå förrens kl åtta.. Fick ta 7.33 tåget och när ja kom te rese så skulle ja skynda mig lite för o hinna me bussen till kvinnersta och kan ni gissa vad jag gör precis vid busskuren där linje 14 mot Universitetet går?  Jo jag gör världens vurpa o landar på rumpan o allt folk som stod o vänta på bussen börja garva åt mig xP  Riktigt pinsamt xD
 När vi kom te skolan så gick vi o titta på julshowen, den va la okej.. Lektion me Bertil sen, tittade på film, Män som hatar kvinnor. Eller dom andra kollade på film, jag typ sov.. Kollade klart på filmen efter lunch, o då sov ja också.. Vägrade nämligen o kolla på den filmen, fråga mig inte varför, hade bara ingen lust o se den! Hästkunskap sista timmen, gjorde typ en frågesport o sen fick vi fika, slutade vid typ halv fyra, åkte in till stan me Johanna o när vi var på Bibblan så såg jag en bok som ja dog åt xD  Satt o prata me Wallo om en grejj och helt plötsligt så fick ja syn på boken och sprang dit o börja asgarva xD  Var tvungen o ta kort på den xP  Min humor är sämst, ja vet ;P
..

Fredag
Var "sjuk" idag..   Orka gå till den där jävla pisskolan o va me på nån jävla fitthästkamp.. Orkar inte me min klass, hatar den!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0