Torsdag ;D

Helcrazy dag xD

Utflykt me klassen i skogen och vi red/körde brukshästarna ;P  Jag åkte med vagnen till stället där vi skulle vara under dagen..Vi gjorde lite olika aktiviteter och grillade korv och sen så tog vi oss tillbaka till stallet ;P  Jag red barbacka på Midar och jag var lite orolig först för han var rätt het men det gick jättebra, varje gång han började trava så började ja gapskratta xD  Vi fick rida hästarna upp till sommarhagen sen och vi var fem stycken som skulle dit, Jag på Midar, Wallo på Farai, Julia på Linus, Malin på Kravall och Johanna på Kavat och när vi skulle upp för en backe så börja Midar galoppera och jag kunde inte hålla han så lät han galoppera uppför och sedan en liten bit till innan jag fick stopp på han xD  Skitakul vare iallafall ;P

När vi kom till resecentrum så gick vi på tåget men gick av rätt snabbt igen för jag tyckte de va för fullt xD  Satte oss för att vänta på nästa tåg men bestämde oss för att gå och träffa Moroten och Containern istället så tog tolvan til järntorget och så satt vi vid slottet i typ en timme med dom ;P  Och Moroten är nog lite kär i Johanna :)  Du får verkligen förlåta mig Wallo, du får göra vad du vill mot mig sen, jag lovar xP  Åkte hem sen och nu sitter jag här vid datorn och gör inget.. Är jättetrött och har ingen aning om vad som händer senare, är verkligen inte på humör för o gå ut nånstans så blir väl att sitta här hela kvällen -__-

Midar/Anna   Farai/Johanna
Jag på Midar(fjordingen) och Johanna på Farai(nordsvensken)  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0