Tisdag..

Skola idag då och vi hade engelska nationella på första lektionen, vi fick reda på det igår vilket jag tycker är lite dåligt. Ioförsig var det inte direkt något man kunde förbereda sig för men ändå, borde ha fått veta tidigare iallafall -.-

Gjorde inte så mycket innan lunch utan satt mest och flummade lite med Wallollon och Muttmoss xP Efter lunch hade vi nåt som hette typ Mixtrav och vi tävlade i fyra olika grenar, vårat lag vann xD  Jag körde bästaste Häggen och han är inte rolig att ta in ifrån hagen, han bara springer iväg hela tiden xD Skulle ta in honom först, sen gick jag över till Bossen etersom Häggen vägrade, det slutade med att jag kom in med Brumma för hon var den ända som stod still när jag kom fram xD

Kom nyss hem från ridlektionen och hade Dasty som vanligt ;P Red på ridbanan, dressyrlektion och Dasty är superstark ;O  Mina armar är helt slut alltså, orkar knappt skriva här xD  Han gick jättefint mot slutet och jag är supernöjd med den här lektionen (:  Nästa vecka blir det nog dressyr igen men hoppas såklart att det är hopning på utebanan ^^,

Dasty
Dasty <33  Bild från lektionen förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0