Lördag :P

Inte hänt så jätte mycket idag.. Varit ute hos Michelin och gett honom lite godis och gosat lite eftersom han fyller år idag ;D  Marwin har åkt också och så fick jag reda på att dom hade tagit bort Macke, men han det nog mycket bättre på Trapalandas evigt gröna ängar, han såg ju inte ut att må bra :/  Imorgon blir det stall igen tror jag, ska nog eventuellt åka ut till nordsvenskarna och kanske rida ;P  Får se vad Sofia säger..

Fan att jag måste gå igenom den här skiten igen, jag kan inte hjälpa att jag pratat en massa om honom. När jag väl höll tyst så var det fan du som tog upp dom hela tiden och inte jag!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis på honom^^!

<3 Det blir nog bra hoppas vi på!

2009-04-25 @ 18:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0